Kotor

Alat za prilagodljivost

  • Veći tekst
  • Font za disleksiju
  • Podebljanje teksta
  • Crno-bijelo
  • Visoki kontrast
  • Kursor
  • Resetuj
  • Pristupačnost

Obavještenje

19.06.2014.
Obavještenje

Uprava za kadrove u saradnji sa zajednicom opština Crne Gore u skladu sa planom obuke za lokalnu samoupravu koji je donjet od strane nacionalnog savjeta za obuku u lokalnoj samoupravi organizovao je obuku na temu „kancelarijsko poslovanje“ 17.06.2014.godine u baru.Cilj navedene obuke je upoznavanje sa osnovnim pravilima kancelarijskog poslovanja, pravnim osnovom i okvirom kancelarijskog poslovanja, načinom evidentiranja akata kroz odgovarajuće registre i drugo.

Ciljna grupa su bili zaposleni koji rade na građanskom birou i drugi koji obavljaju administrativne i sekretarske poslove pa shodno tome su obuci u opštine kotor prisustvovali:

  1. Samostalni referenti građanskog biroa: Netzmeskal Angelina i Radimir Ana
  2. Samostalni referenti tehnički sekretari: Grgurović Biserka i Pagnacco Sonja

 Predavač na obuci bio je upravni inspektor – Čedo Kaluđerović koji je u svom predavanju detaljno upoznao sa

  • Pravnim osnovom i okvirom kancelarijskog poslovanja
  • Osnovna pravila kancelarijskog poslovanja
  • Primanje. Otvaranje, pregledanje i raspoređivanje podnesaka, akata i drugih pošiljki
  • Razvrstavanje i raspoređivanje predmeta (akata)
  • Dostava akata u rad i vraćanje riješenih predmeta pisarnici
  • Sastavni djelovi službenog akta
  • Razvođenje akata u djelovodnik-upisnik
  • Arhiviranje i čuvanje predmeta
  • Službena zabilješka i postupanje sa fotokopiranim i drugim materijalom
  • Izvještavanje o stanju rješavanja upravnih stvari