Obavještenje
19.06.2014.
Uprava za kadrove u saradnji sa zajednicom opština Crne Gore u skladu sa planom obuke za lokalnu samoupravu koji je donjet od strane nacionalnog savjeta za obuku u lokalnoj samoupravi organizovao je obuku na temu „kancelarijsko poslovanje“ 17.06.2014.godine u baru.Cilj navedene obuke je upoznavanje sa osnovnim pravilima kancelarijskog poslovanja, pravnim osnovom i okvirom kancelarijskog poslovanja, načinom evidentiranja akata kroz odgovarajuće registre i drugo.
Ciljna grupa su bili zaposleni koji rade na građanskom birou i drugi koji obavljaju administrativne i sekretarske poslove pa shodno tome su obuci u opštine kotor prisustvovali:
- Samostalni referenti građanskog biroa: Netzmeskal Angelina i Radimir Ana
- Samostalni referenti tehnički sekretari: Grgurović Biserka i Pagnacco Sonja
Predavač na obuci bio je upravni inspektor – Čedo Kaluđerović koji je u svom predavanju detaljno upoznao sa
- Pravnim osnovom i okvirom kancelarijskog poslovanja
- Osnovna pravila kancelarijskog poslovanja
- Primanje. Otvaranje, pregledanje i raspoređivanje podnesaka, akata i drugih pošiljki
- Razvrstavanje i raspoređivanje predmeta (akata)
- Dostava akata u rad i vraćanje riješenih predmeta pisarnici
- Sastavni djelovi službenog akta
- Razvođenje akata u djelovodnik-upisnik
- Arhiviranje i čuvanje predmeta
- Službena zabilješka i postupanje sa fotokopiranim i drugim materijalom
- Izvještavanje o stanju rješavanja upravnih stvari