Kotor

Alat za prilagodljivost

  • Veći tekst
  • Font za disleksiju
  • Podebljanje teksta
  • Crno-bijelo
  • Visoki kontrast
  • Kursor
  • Resetuj
  • Pristupačnost

PROJEKAT DI - MARC: ISTRAŽIVANJE UMHCG O PROCJENI KOMPETENCIJA I POSTOJEĆIH ZNANJA U OBLASTI DIGITALNOG MARKETINGA

15.03.2024.
PROJEKAT DI - MARC: ISTRAŽIVANJE UMHCG O PROCJENI KOMPETENCIJA I POSTOJEĆIH ZNANJA U OBLASTI DIGITALNOG MARKETINGA

U sklopu realizacije DI-MARC projekta Udruženje mladih sa hendikepom Crne Gore sprovodi istraživanje o procjeni kompetencija i postojećih znanja osoba sa fizičkim invaliditetom u oblasti digitalnog marketinga.

DI-MARC projekat (eng. „Digital Marketing Capacity Building - Empowering Persons with Physical Disabilities for Remote Work“ ) je fokusiran na implementaciju digitalnih tehnologija u funkciji unapređenja inkluzije, odnosno na unapređenje digitalnih marketing kompetencija osoba sa fizičkim invaliditetom za rad na daljinu (remote work).

Sprovođenjem ovog istraživanja doći će se do procjene postojećih vještina i kompetencija, a isto će predstavljati osnovu za kreiranje i realizaciju programa obuka usmjerenih na izgradnju i unapređenje kompetencija potrebnih za rad.

Podsjećamo, DI-MARC projekat realizuje Departman za digitalnu ekonomiju Instituta ekonomskih nauka u saradnji sa devet institucija iz Srbije, Hrvatske i Crne Gore, u okviru Komponente za zapošljavanje i socijalne inovacije Evropskog socijalnog fonda plus, kao glavnog programa EU u oblasti rada, zapošljavanja i socijalne politike koji je otvoren i za države kandidate za članstvo u EU.

Tim iz Crne Gore čine Opština Kotor, Udruženje mladih sa hendikepom Crne Gore i MAMM d.o.o.

Više informacija o samom istraživanju možete pronaći na linku:

https://umhcg.com/novosti-me/umhcg-sprovodi-istrazivanje-o-procjeni-kompetencija-i-postojecih-znanja-u-oblasti-digitalnog-marketinga/

Detaljne informacije i novosti o DI – MARC projektu dostupne su na sajtu:

https://di-marc.net/