PROJEKAT DI - MARC: ISTRAŽIVANJE UMHCG O PROCJENI KOMPETENCIJA I POSTOJEĆIH ZNANJA U OBLASTI DIGITALNOG MARKETINGA
U sklopu realizacije DI-MARC projekta Udruženje mladih sa hendikepom Crne Gore sprovodi istraživanje o procjeni kompetencija i postojećih znanja osoba sa fizičkim invaliditetom u oblasti digitalnog marketinga.
DI-MARC projekat (eng. „Digital Marketing Capacity Building - Empowering Persons with Physical Disabilities for Remote Work“ ) je fokusiran na implementaciju digitalnih tehnologija u funkciji unapređenja inkluzije, odnosno na unapređenje digitalnih marketing kompetencija osoba sa fizičkim invaliditetom za rad na daljinu (remote work).
Sprovođenjem ovog istraživanja doći će se do procjene postojećih vještina i kompetencija, a isto će predstavljati osnovu za kreiranje i realizaciju programa obuka usmjerenih na izgradnju i unapređenje kompetencija potrebnih za rad.
Podsjećamo, DI-MARC projekat realizuje Departman za digitalnu ekonomiju Instituta ekonomskih nauka u saradnji sa devet institucija iz Srbije, Hrvatske i Crne Gore, u okviru Komponente za zapošljavanje i socijalne inovacije Evropskog socijalnog fonda plus, kao glavnog programa EU u oblasti rada, zapošljavanja i socijalne politike koji je otvoren i za države kandidate za članstvo u EU.
Tim iz Crne Gore čine Opština Kotor, Udruženje mladih sa hendikepom Crne Gore i MAMM d.o.o.
Više informacija o samom istraživanju možete pronaći na linku:
Detaljne informacije i novosti o DI – MARC projektu dostupne su na sajtu: